Κατάλογος υποψηφίων διδακτόρων


Α/ΑΤΙΤΛΟΣ ΥΠΟ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ [Τμήμα Θεωρίας και Ιστορίας της Τέχνης, Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών]ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
1ΤΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΣ ΥΨΗΛΟ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΑΡΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ: ΚΑΝΤ-ADORNO-LYOTARD (ME ANAΦΟΡΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ BARNETT NEWMAN)Γ. Ξηροπαΐδης
2ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ, ΚΑΙ H ΣΧΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣΦ. Ζήκα
3ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 1940-1980Ν. Δασκαλοθανάσης
4ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΟΠΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ (VISUAL CULTURE) ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΩΝ ΤΟΥ. ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ (CROSS-THEMATIC INTEGRATION) KAI TH ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ (INTERDISCIPLINARY MEDIAS) ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣΑικ. Σάλλα
5ΕΠΟΠΟΙΪΑ ΤΗΣ ΦΘΟΡΑΣ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ 20ού ΑΙΩΝΑ: ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΟΥ VAN GOGH ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΩΝ ΝΕΟ-ΡΕΑΛΙΣΤΩΝΝ. Λουιζίδη
6Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΗΣ ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣΠ. Πούλος
7Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΕΙΚΟΝΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΟΥ Α) ΜΕΣΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ Β) ΜΕΣΩ ΚΟΥΚΛΑΣ – ΑVATARΝ. Λουιζίδη
8Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ «ΗΘΟΓΡΑΦΙΑ» ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΕΤΩΝ 1880-1920Σ. Ντενίση
9ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΣΤΗ ΜΕΤΑΞΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΝ. Λουιζίδη
10Η ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑΣ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΣΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ: ΧΑϊΝΤΕΓΓΕΡ, ΓΚΑΝΤΑΜΕΡ ΚΑΙ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΤΗΣ ΝΕΩΤΕΡΙΚΗΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣΓ. Ξηροπαΐδης
11ΜΕΤΑΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟ. ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΩΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟΝ NOVALIS, HOELDERLIN ΚΑΙ KAFKAΓ. Ξηροπαΐδης
12ΚΡΙΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ, ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ. HANNAH ARENDT ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ.Γ. Ξηροπαΐδης
13Η PERFORMANCE ΣΑΝ ΣΤΑΔΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΥΓ. Ξηροπαΐδης
14ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ ΚΑΙ (ΑΝΑ)ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΠ. Πούλος
15Ο ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΠΟΛΕΜΟΥΑ. Ιωαννίδης
16ΧΩΡΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ: ΟΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΟΥ ΛΟΥΒΡΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1990Α. Γιακουμακάτος
17Η ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΧΝΗ. Η ΑΝΑΔΥΣΗ ΤΟΥ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ (1880-1940)Π. Πούλος
18ΜΝΗΜΗ, ΙΧΝΗ, ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ: ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΕ ΜΙΑ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΑΘΗΝΑΪΚΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΤΟΠΙΟΥΖ. Ξαγοράρης
19ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 1967-1974 ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΚ. Ιωαννίδης
20O ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΔΥΛΗΣ, Ο GIANCARLO DE CARLO ΚΑΙ Η ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΤEAM 10Α. Γιακουμακάτος
21ΠΕΡΙΔΙΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ: Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΌ ΤΟ “ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΕΤ’ ΕΙΚΟΝΩΝ” ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΣΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ “ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ” ΤΟΥ 20ού ΑΙΩΝΑΣ. Ντενίση
22O ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΥΤΑΡΑΣ ΩΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ-ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ. Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣΑ. Ιωαννίδης
23ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΤΑΦΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΙ ΤΥΠΟΙ ΣΤΟ Α’ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1940. ΤΥΠΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ. ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΤΑΦΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ Α’ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟΥΑ. Γιακουμακάτος
24Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΦΗΡΗΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ. ΕΡΕΥΝΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΥΝΟΛΩΝ, ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΣΕ ΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ.Μ. Σαντοριναίος
25ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΑΣ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡΚ. Ιωαννίδης
26O KAZIMIR MALEVICH ΚΑΙ Η ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ 20ού ΑΙΩΝΑΑ. Διάλλα
27O HXHTIKOΣ ΧΩΡΟΣ: ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΧΗΤΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΗΛΕΚΤΡΟΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΖΕΥΞΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟΠ. Πούλος
28Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΩΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ: ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΣΣΔ, 1917-1946Α. Διάλλα
29Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΟΥ ΜΕΣΟΠΟΛΕΜΟΥ: ΤΥΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΑ. Γιακουμακάτος
30ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ: ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ/ΤΗΣ ΦΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΦ. Ζήκα
31Η ΕΜΦΥΛΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 20ού ΑΙΩΝΑ: ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΚΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣΚ. Ιωαννίδης
32ΔΙΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΤΕΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ 20ού ΑΙΩΝΑΣ. Ντενίση
33ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ, ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΒΛΕΜΜΑ ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΕΝΕΡΓΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΥΣΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥΠ. Πούλος
34Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ ΚΑΙ Η ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΝ. Δασκαλοθανάσης
35ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ (2009-2019): ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣΚ. Ιωαννίδης
36HET STEEN: H ΕΞΟΧΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΟΥ PETER PAUL RUBENS ΣΤΟ ELEWIΝ. Λιτσαρδοπούλου
37ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΙΚΟΥ ΒΙΩΜΑΤΟΣΑ. Γιακουμακάτος
38Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΩΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ, 1781-1933Α. Γιακουμακάτος
39Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΣΥΡΡΑΞΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΟΥ 19ου  ΑΙΩΝΑΆ. Διάλλα
40Η ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΟΥ ΣΤΙΣ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΩΝ (CAPELLE) ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 1400-1600. ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ, ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ, ΕΡΜΗΝΕΙΕΣΝ. Λιτσαρδοπούλου

© ASFA 2024. All rights reserved.

Μετάβαση στο περιεχόμενο