Κατάλογος υποψηφίων διδακτόρων


Α/ΑΤΙΤΛΟΣ ΥΠΟ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ [Τμήμα Θεωρίας και Ιστορίας της Τέχνης, Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών]ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
1ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 1940-1980Ν. Δασκαλοθανάσης
2ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΟΠΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ (VISUAL CULTURE) ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΩΝ ΤΟΥ. ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ (CROSS-THEMATIC INTEGRATION) KAI TH ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ (INTERDISCIPLINARY MEDIAS) ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣΑικ. Σάλλα
3Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ «ΗΘΟΓΡΑΦΙΑ» ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΕΤΩΝ 1880-1920Σ. Ντενίση
4Ο ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΠΟΛΕΜΟΥΑ. Ιωαννίδης
5ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 1967-1974 ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΚ. Ιωαννίδης
6ΠΕΡΙΔΙΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ: Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΌ ΤΟ “ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΕΤ’ ΕΙΚΟΝΩΝ” ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΣΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ “ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ” ΤΟΥ 20ού ΑΙΩΝΑΣ. Ντενίση
7O ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΥΤΑΡΑΣ ΩΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ-ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ. Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣΑ. Ιωαννίδης
8ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΤΑΦΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΙ ΤΥΠΟΙ ΣΤΟ Α’ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1940. ΤΥΠΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ. ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΤΑΦΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ Α’ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟΥΑ. Γιακουμακάτος
9O KAZIMIR MALEVICH ΚΑΙ Η ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ 20ού ΑΙΩΝΑΑ. Διάλλα
10O HXHTIKOΣ ΧΩΡΟΣ: ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΧΗΤΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΗΛΕΚΤΡΟΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΖΕΥΞΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟΠ. Πούλος
11Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΩΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ: ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΣΣΔ, 1917-1946Α. Διάλλα
12ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ: ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ/ΤΗΣ ΦΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΦ. Ζήκα
13Η ΕΜΦΥΛΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 20ού ΑΙΩΝΑ: ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΚΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣΚ. Ιωαννίδης
14ΔΙΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΤΕΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ 20ού ΑΙΩΝΑΣ. Ντενίση
15ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ, ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΒΛΕΜΜΑ ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΕΝΕΡΓΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΥΣΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥΠ. Πούλος
16Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ ΚΑΙ Η ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΝ. Δασκαλοθανάσης
17ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ (2009-2019): ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣΚ. Ιωαννίδης
18HET STEEN: H ΕΞΟΧΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΟΥ PETER PAUL RUBENS ΣΤΟ ELEWIΝ. Λιτσαρδοπούλου
19ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΙΚΟΥ ΒΙΩΜΑΤΟΣΑ. Γιακουμακάτος
20Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΩΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ, 1781-1933Α. Γιακουμακάτος
21Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΣΥΡΡΑΞΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΟΥ 19ου  ΑΙΩΝΑΆ. Διάλλα
22Η ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΟΥ ΣΤΙΣ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΩΝ (CAPELLE) ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 1400-1600. ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ, ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ, ΕΡΜΗΝΕΙΕΣΝ. Λιτσαρδοπούλου
23Ο HARRY BURTON ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ: ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΕΝΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΕΧΝΗΣ (1896-1915)Κ. Ιωαννίδης

© ASFA 2024. All rights reserved.