| Α/Α | ΤΙΤΛΟΣ ΥΠΟ ΕΚΠΟΝΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ [Τμήμα Θεωρίας και Ιστορίας της Τέχνης, Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών] | ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ/ΟΥΣΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ/ΗΤΡΙΑ |
| 1 | ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ 1940-1980 | Ν. Δασκαλοθανάσης |
| 2 | ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΟΠΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ (VISUAL CULTURE) ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΩΝ ΤΟΥ. ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ (CROSS-THEMATIC INTEGRATION) KAI TH ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ (INTERDISCIPLINARY MEDIAS) ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ | Αικ. Σάλλα |
| 3 | Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ «ΗΘΟΓΡΑΦΙΑ» ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΕΤΩΝ 1880-1920 | Σ. Ντενίση |
| 4 | ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 1967-1974 ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ | Κ. Ιωαννίδης |
| 5 | ΠΕΡΙΔΙΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ: Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΌ ΤΟ “ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΜΕΤ’ ΕΙΚΟΝΩΝ” ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ ΣΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ “ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ” ΤΟΥ 20ού ΑΙΩΝΑ | Σ. Ντενίση |
| 6 | O ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΥΤΑΡΑΣ ΩΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ-ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ. Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ | Α. Ιωαννίδης |
| 7 | ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΤΑΦΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΙ ΤΥΠΟΙ ΣΤΟ Α’ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1940. ΤΥΠΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ. ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΤΑΦΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ Α’ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟΥ | Α. Γιακουμακάτος |
| 8 | O KAZIMIR MALEVICH ΚΑΙ Η ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ 20ού ΑΙΩΝΑ | Α. Διάλλα |
| 9 | Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΩΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ: ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΕΣΣΔ, 1917-1946 | Α. Διάλλα |
| 10 | ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΗΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑΣ: ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ/ΤΗΣ ΦΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ | Φ. Ζήκα |
| 11 | Η ΕΜΦΥΛΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 20ού ΑΙΩΝΑ: ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΚΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ | Κ. Ιωαννίδης |
| 12 | ΔΙΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΣΚΗΝΗ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΤΕΡΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ 20ού ΑΙΩΝΑ | Σ. Ντενίση |
| 13 | ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ, ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΒΛΕΜΜΑ ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΕΝΕΡΓΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΥΣΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ | Π. Πούλος |
| 14 | Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ ΚΑΙ Η ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ | Ν. Δασκαλοθανάσης |
| 15 | ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ (2009-2019): ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ | Κ. Ιωαννίδης |
| 16 | HET STEEN: H ΕΞΟΧΙΚΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΟΥ PETER PAUL RUBENS ΣΤΟ ELEWI | Ν. Λιτσαρδοπούλου |
| 17 | ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΜΟΥΣΕΙΑ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΙΚΟΥ ΒΙΩΜΑΤΟΣ | Α. Γιακουμακάτος |
| 18 | Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΩΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ, 1781-1933 | Α. Γιακουμακάτος |
| 19 | Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΣΥΡΡΑΞΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΟΥ 19ου ΑΙΩΝΑ | Ά. Διάλλα |
| 20 | Η ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΟΥ ΣΤΙΣ ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΩΝ (CAPELLE) ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ 1400-1600. ΚΑΤΑΒΟΛΕΣ, ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ, ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ | Ν. Λιτσαρδοπούλου |
| 21 | Ο HARRY BURTON ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ: ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΕΝΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΕΧΝΗΣ (1896-1915) | Κ. Ιωαννίδης |
| 22 | ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ-ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ-ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ | Α. Ιωαννίδης |
| 23 | ΜΝΗΜΕΙΑΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΙΣ ΑΠΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ | Ά. Διάλλα |
| 24 | ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΣΤΗ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΑΘΗΝΑ (1960-1990): ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΩΡΟ | Ε. Γερογιάννη |
| 25 | ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΙΑΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΟΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΧΩΡΟ 1945–1989 | K. Ιωαννίδης |
| 26 | LUXURIOUS JESTS: ΟN THE SOCIAL AND SOCIETAL FUNCTIONS OF OPTICAL ILLUSION ΙN 17TH CENTURY NETHERLANDISH ART | Ν. Λιτσαρδοπούλου |